vides exiliades

refugiados-29485

Apreciades companys i companyes de les AV i federacions,

Aquesta és una invitació a totes les persones que pertanyen i col·laboren d’una o altra manera a les nostres entitats. Sempre buscant l’oportunitat per millorar situacions difícils. Els temps no són de caminar sols. L’acompanyament per poc que sigui representa molt perquè ens dóna l’optimisme d’arribar a centenars de persones vulnerables en el nostre passat i ara.

Apropar-se al tema de la immigració és indagar en un dels episodis més persistents de la història, també de la dels nostres barris. Les arribades poc tenen a veure amb l’atzar i comprendre el fenomen migratori i la solidaritat entorn a xarxes relacionals, és el que ens ha animat a descobrir el Museu Memorial de l’Exili, on realitzarem l’acte

” Veus Refugiades. Vides exiliades”

Per això, organitzem una sortida en autocar a la Jonquera, on està ubicat el Memorial. Aquí podeu veure el que ens espera www.museuexili.cat

Mirant el nostre passat recent, durant els darrers anys del franquisme i al llarg de la transició, de migracions, podrem conèixer i descobrir els seus paral·lelismes amb fenòmens actuals que creiem inèdits i que en absolut ho són, per saber respondre millor d’ara en endavant a la realitat de moltes persones lluny de les seves foranes arrels.

Adjuntem targetó amb el programa dels participants.

Arrencarem a las 9 del matí del dissabte 18 de juny, des de la seu de la CONFAVC.  L’autocar és sense cost. Les persones interessades heu de confirmar-nos l’assistència a:

veins@confavc.cat93 268 89 80.

Abans del dia 14 heu de fer la inscripció al autocar i el dinar. El dinar és opcional amb un cost de 20€ per cap.

Una salutació,

Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya

Tel. 93 268 89 80
www.confavc.cat

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

11 − 9 =